Artur Sójka

Praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Zajmuje się również tematyką komunikacji i wystąpień publicznych. W latach 2008 – 2016 prowadził jako trener wewnętrzny wiele szkoleń z zakresu pozyskiwania klientów za pomocą networkingu i rekomendacji dla klientów firmy BNI Polska. Moderował sesje networkingowe m.in. dla 800 klientów IBM Polska czy absolwentów studiów MBA Akademii Leona Koźmińskiego. W drugiej połowie 2016 roku przeszkolił na zlecenie firmy Comp S.A. ponad 1000 dystrybutorów urządzeń fiskalnych marki Novitus.
Przygotowywał do wystąpień publicznych wielu przedsiębiorców i managerów w tym Marketing Managera Eastern Europe z GE Healthcare, czy Director of the Services Management Department z Betacom S.A. Posiada certyfikat I stopnia facilitatacji po kursie Tony Mann’a. Jest współtwórcą bydgoskiego i lubelskiego oraz trzech warszawskich Klubów Toastmasters International. Mentor dla kilkunastu członków Toastmasters.
Występował przed ponad 350 osobową publicznością podczas wizyty dr. Ivana Misner’a w kwietniu 2013r. w Szkole Głównej Handlowej czy przed ponad 400 osobową publicznością podczas Kongresu Stowarzyszenia Mieszkanicznik w Łodzi. Wykładał podczas Network Session Lublin, Kongresu Biznesu i wielu innych. Prowadzi bloga biznesowego www.artursojka.pl oraz firmę doradczo-szkoleniową Sójka Consulting (www.sojkaconsulting.pl).